Na tym kroku należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie panel.wp8.pl/rejestracja.
Jeśli otrzymasz specjalny link, formularz będzie już częściowo uzupełniony – należy go sprawdzić i w razie potrzeby wypełnić brakujące pola. W przeciwnym razie trzeba go wypełnić samodzielnie.
Po weryfikacji utworzymy konto i prześlemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do zresetowania hasła do Twojego nowego konta.
Na wprowadzone w rejestracji dane zostanie wystawiona FV i przesłana na skrzynkę e-mail z adresu mailowego naszego systemu fakturowego iFirma.pl (faktury@ifirma.pl).
Oczywiście prosimy o sprawdzenie danych na FV, czy na pewno wszystko się zgadza.
Po zaksięgowaniu płatności przejdziemy do następnego kroku.
Należy przekazać dane dostępowe do Panelu Klienta u obecnego jeszcze hostingodawcy, operatora domeny i usług powiązanych.
Aby przenieść domenę (adres strony www) pomiędzy usługodawcami, należy złożyć wniosek o wydanie kodu autoryzującego transfer. Wniosek jest zazwyczaj automatycznie generowany przez obecnego dostawcę usług. Czasami wystarczy wygenerować kod w systemie, a czasami niestety trzeba wysłać podpisany wniosek listem tradycyjnym, co wydłuża cały proces migracji o czas wysyłania listu i czas oczekiwania na list zwrotny z kodem.
Po otrzymaniu kodu, we właściwym momencie, należy kliknąć w link z wiadomości e-mail od globalnego rejestratora dotyczącej transferu domeny, aby ostatecznie potwierdzić transfer każdej domeny.
W momencie zaksięgowania kwoty na naszym rachunku przystępujemy do właściwego przenoszenia usług.
Uzupełniamy Twój Panel Klienta o parametry i opis usług.